Devdas

دوداس
(
۲۰۰۲)

 رمانتیک | موزیکال


کارگردان : سانجی لیلا بهانسالی
تهیه کننده : بهارات شاه

نویسنده :
سانجی لیلا بهانسالی
موسیقی : اسماعیل دربر ، مانتی شرما

زبان : هندی
زمان فیلم : 182 دقیقه
تاریخ انتشار : 12 جولای 2002



دانلود

دانلود آهنگ | دانلود موزیک ویدیو | گالری عکس



بازیگران

شاهرخ خاندوداس موکرجی
مدهوری دیکزیتچاندرموکی
آشواریا رایپارواتی (پارو)
جکی شروفچانیلال
کیرون خیرسومیترا
اسمیتا جایکارکاشالیا
تیکو تالسانیادهارامداس
میلیند گاناجیکالی بابو
آنانیا خارهکمد
منوج جوشیدویجداس
آوا موکرجیبادیما



نظرات 5 + ارسال نظر
هانی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

بابت کلیپ های فوق العاده زیبا از شاهرخ خان ممنونم

هانی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ

این تنها سایتی هست که تمام دنیای بازیگری شاهرخ خان رو در برگرفته.من رشته م بازیگریه و آرزومه با ایشون هم بازی شم.شاهرخ خان شاه عشقه.خصوصا تو فیلم دیوداس،عشقی که تو زندگی واقعیم اتفاق افتاده رو مقابل دوربین ایفا کرده.من از ایشون الگو گرفتم تا در عرصه سینما به پیش برم.برام دعا کنید

موفق باشی عزیزم مرسی از تعریفت از سایت

هانی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام خدا کنه از بس نظر میدم خسته نشید.از مدیر سایت میخوام اگه امکانش هست یه بیوگرافی از خودشون بذارن و اینکه درمورد آدرس خونه ی شاهرخ خان یه توضیحی بدن.من اصلا سر در نیاوردم.راستی برام جای سواله که چرا کسی تو این قسمت نظراتشو نذاشته.چون این فیلم جایزه گرفته و جای تحسین داره.با تشکر

آخه همه تو صفحه اصلی نظر میدن اینجاها دیگه وقت نمیکنن ، بیوگرافی از خودم نمیزارم اصلا کلن چیزی از خودم نمیزارم نه عکس نه چیز دیگه فقط یک اسم میلاد ، از نظراتت بینهایت ممنون

هانی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ

من این فیلمو به بقیه ترجیح میدم واسه همین اینجا نظر میزارم.لااقل بگین از ایرانین یا نه؟راستی اسم من هانیه ست واینکه درمورد آدرس خونه یه توضیحی بدین.چون بزودی میخوام برم هند.مرسی

من از ایرانم از تهران . در مورد آدرس شاهرخ خان اگر میخواین برین هند کافیه سوار یک ریکشا یا تاکسی بشین بگین میخوام برم خانه شاهرخ خان درجا میبرتتون بیشترشون میدونن کجاست ، آخه من خودم یک دوره هند بودم آدرس های هند یه جوره خاصی حالا اگه تشریف ببرین هند متوجه میشین من چی میگم خیلی جالبه ، آره دوداس یکی از بهترین فیلم های هندیه من خودم به شخصه خیلی دوسش دارم .

ملیکا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

دوست ندارم شاهرخ خان کسیو بغل کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد