دانلود


کنسرت هاجوایز هاتبلیغات تلویزیونی
برنامه های تلویزیونیدانلود مجله هامصاحبه ، اخبار ، رویداد


دانلود موزیک ویدیودانلود آهنگ

نظرات 27 + ارسال نظر
رهایی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

با سلام ....فقط میگم عالیه وموفق باشید وخوشحالم اولین نظر دهنده ام

ar45h سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

وااااااااای، خیلی عالی و کامل ـه
معلومه که خیلی زحمت کشیدید ... ممنون
خسته هم نباشید

فریبا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

سبام خسته نباشید کارتون عالی و خوبه فقط من دوتا از کنسرت ها رو دانلود کردم نصفه است شما که دارین زحمت میکشین اگه بتونین کامل بزارین خیلی ممنون میشم خسته نباشید

کدوم یکی از کنسرت ها ؟

مهسا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام اقا میلاد.یه خسته نباشید و خداقوت جانانه بابت سایت جدید عالی و کاملتون.امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید.تولد شاهرخ خان رو هم به تمام طرفدارهاش تبریک میگم .

فریبا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

برام فرقی نمیکنه چون همشون مال شاهرخ عزیزه هرکدام که در توانتون بود بزارین اگه هم همش بشه چه بهتر دمت هم گرم آقا میلاد با این وبلاگ معرکه

مرسی از تعریفتون . تا آنجایکه شده و تونستم گذاشتم حالا در کنسرت های جدید جبران میکنم

HAPIT شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

دمت آتییییییییییییش دم بچه محلاتم گرممممممممممم خیلی سایتت توپه

nazi یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

عاشقتم میلاد جون نمیدونی چقدر خوشحالم انگاردنیا روبهم دادن چندسالی بود انقدر خوشحال نشده بودم دست گلم درد نکنه با اینکه اسلام دست وبالم روبسته اما بازم میبوسمت

سلام مرسی واقا مرسی ، منم میبوسمتون

سمیه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون آقا میلاد وبت حرف نداره من عاشق شاهرخ خانم خیلی وقت بود دنبال همچین وب قشنگ وکاملی درمورد شاهرخ می گشتم.خیلی خیلی اززحماتت ممنونم.یه دونه ای آقا میلاد.

مرسی مرسی واقا وقتی نظرات خوب شما را میشنوم خستگی همه کارهام چه در این سایت چه در کارهای دیگرم در می رود . مرسی

مهسا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام اقا میلاد.شاید این سوال رو باید 2سال پیش میپرسیدم ولی چون دیشب این قسمت دانلود کردم و دیدم و خیلی هم ناراحت وشوک شدم سوال میکنم.در فیلم فیر 2009 که شاهرخ و سیف علی مجریش هستند وبعد از ریتیک از یه پسر جون که فکر میکنم بازیگر چه سوالی میپرسن وچه جوابی میگیرن که سالن اونجوری ساکت میشه؟اگه جوابم بدید ممنون میشم .

سلام خوبین ؟ چون من همه ی کلیپ هارو ندیدم اگه بگین کدوم قسمتش هست میتونم کمک کنم مرسی ؟

مهسا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

بازم سلام .در قسمت دانلود کنسرتها فیلم فیر 2009 که شاهرخ و سیف مجریش هستند بخش دومش.ممنون

باشه چک میکنم خبرشو میدم حتما

اتنا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام من خیلی خیلی خوشحالم خیلی وبت کامل و عالیه یعنی حرف نداره ممنون از زحمت و وقتی که میزارید من یکی رو که خیلی شاد کردید طوری جیغ کشیدم از هیجان که مامانم ترسید

اتنا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام .من نمیتونم دانلود شده هامو ببینمفیلم Ra.One رو دانلود کردم ممنون میشم کمکم کنی

سلام مرسی از نظرات خیلی خوبت ، اگر کلیپ ها را نیمتونی ببینی به بخش Help سایت برو اونجا نوشتم چیکار کنی و چه برنامه ای را دانلود کنی حتی لینک دانلود برنامه هم گذاشتم اگر باز مشکلی بود بگو مرسی

مهسا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام اقا میلاد .هنوز منتظر جوابتون هستم.یه خواهش داشتم .میشه فیلم راوان رو برای دانلود بزارید؟خیلی دوست دارم این فیلموببینم.

تورو خدا ببخشید یادم رفته بود واقا ببخشید خیلی گرفتاری دارم غیر از سایت یعنی تو زندگیم چشم حتما امشب نگاه میکنم خبرشو میدم حتما قول میدم . بزارین کیفیت خیلی خوب با زیرنویس بیاد بعد خبرتون میکنم بازم ببخشید

اتنا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام خیلی شادم کردی ممنونتم کنسرتا حرف نداره البته قبلش شما حرف نداری با سایتت و زحمتایی که میکشیبه قول سمیه یه دونه ای حرف نداری

مرسی خیلی ممنون

مهسا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام خسته نباشید یه در خواستی داشتم میشه فیلم راوان و دان 2 رو به طور کامل بذارید برای دانلود؟

راوان که فکر نکنم کیفیت خوبش اومده باشه . دون 2 هم که هنوز خیلی زوده بهتون برایه تهیه ی آن توضیح میدم که هم با کیفیت باشه هم زیر نویس داشته باشه

مهسا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://Gravatar.com

سلام خسته نباشید کارتون با گذاشتن این وبلاگ عالی بود ازتون ممنونم یه خواهشی دارم میشه دو فیلم راوان و داان2 رو برای دانلود بذارین راستش من اینترنتم کم سرعت هست نمیشه بدون دانلود کردن فیلمارو دید؟

اتنا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام میلاد خانمن با دانلود کردن برنامه دانلود Mozilla Firefox ام فارسی شده چی کار کنم مثل قبل بشه

سلام مشکلی نیست از قسمت کنترل پنل بخش آنیستال پروگرم برنامه Mozilla پاک کنید و دوباره از داخل سایت Mozilla ورژن انگلیسیشو گرفته و نصب کنید مشکل حل میشه اگه باز مشکل حل نشد حتما بگین

نازیلا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام سایتتون عالیه

سلام مرسی

مهدی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام خیلی خیلی خسته نباشید من هر روز کلیپ ها رو دانلود می کنم مخصوصا قسمت جوایز و جشنواره رو.یه زحمتی که داشتم اینه که جشنواره فیلم فیر 2011 و2010‏(حداقل‏ 2011‏)‏ رو بطور کامل بذارید من 8 ماهه دنبال این جشنواره ام ولی نتونستم دانلود کنم اگه اینکار انجام بدی یه دنیا ازت ممنون میشم .راستی منم سوال مهسا رو در مورد فیلم فیر 2009 که شاهرخ خان و سیف علی خان مجری هاش بودن رو تکرار میکنم به نظر من شاهرخ از نیل پرسید که چرا نام خانوادگی نداره من خودم هم شوکه شدم اگه میشه در این مورد هم توضیح بدین مرسی موفق باشی

سلام بازم ببخشید برای دیر جواب دادنم عین همیشه ، خوب شاهرخ و سیف علی ازش میپرسن که چرا نام خانوادگی نداری ، این نیل هم میگه که مگه شما ها پدرم و که اونطرفتر نشسته نمی بینید که دوربین پدرشو نشون میده بعد بهشون میگه در واقع شما به من توهین کردین و منم اجازه دارم که به شما توهین کنم و تنها توهینی که می تونم بکنم اینه که شما دوتا فقط خفه شین همین خفه شین ، که جمع کامل ساکت میشه ولی شاهرخ سریع جمع و با یک تیکه قشنگ آروم میکنه و به حالت قبل بر میگردونه

مهدی جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام خیلی خیلی خسته نباشید دمتون گرم خیلی وقته منتظر همچین سایتی بودم ازوقتی سایت شما رو پیدا کردم هرروز یک قسمت رو دانلود میکنم .می خواستم اگه زحمتی نیست جشنواره فیلم فیر‏(‏2009-2010 و 2010-2011‏‏‏)حداقل (2010-2011‏)‏ رو کاملشو برای دانلود بذارید من 8 ماه دنبالشم ولی نتونستم دانلود کنم یه دنیا ازت ممنونم .راستی منم سوال مهسا رو تکرار می کنم در جشنواره فیلم فیر 2009-2010 که مجریاش شاهرخ خان (گلم‏)‏ و سیف علی خان بودند در قسمت دومش بعد از هرتیک روشن از نیل سوال می کنه شاهرخ خان ولی جمع و شاهرخ وسیف ناراحت میشن.اگه میشه بهم بگو جریان چی بود؟

زهرا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ

مرسی از سایت بسیار بسیار بسیار زیبا و قشنگتون.. ماههاست که دنبال چنین سایتی می گشتم...
ولی یه مشکل دارم.. وقتی می خوام فیلم دانلود کنم..
پنجره ای که باز می شه.. می پرسه Save یا find وقتی که Save را می زنم و ذخیره می کنم... وقتی می خواهم بازش کنم ... نمی شه... و اصلا با برنامه های klm player باز نمی شه... و بصورت یک لینک اینترنتی save شده... نمی دونم چکار کنم...

مرسی از تعریفتون ، معمولا کلیپ ها با پسوند zip. ذخیره میشوند که باید با برنامه WINRAR باز شوند ، حالا اگه پسوند دیگری دارد کافیست آن را به این پسوند تغییر داده بعد با برنامه که گفتم باز کنید . اگر باز مشکلی بود حتما بگین مرسی

مهدیه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام. اگه ممکنه جشنواره سوپر استار اواردز 2011 و اپ کلوزاند 7 شاهرخ خان که مجریش پریتی رو برا دانلود بذارید اگه هست بگید تو کدوم قسمته. ممنون میشم

zaara یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ

عالیه دوست دارم خیلی زیاد بوس بوس بوس
با این کلیپ ها دارم زندگی میکنم

لعیا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام آقای بسیار با ذوق و خوش سلیقه .من یکی زا طرفداران شاهرخ عزیز هستم که از سال ۹۸ تا حالا به این که طرفدارشم افتخار می کنم و هرگز موضع خودمو عوض نکردم .ازت یک دنیا ممنونم بخاطر این کار عالی و سایت خوبت .امیدوارم همیشه موفق باشی نکته مهم اینه که کیفیت دانلود ها خوبه و ارزش دانلود داره ....ممنون از تمام زحماتت .

مرسی شما لطف دارین

setareh سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام سایت خیلی خوبی دارین میشه ویدئو اجرای شاهرخ توی جشنواره استار اسکرین و زی سینما امسال رو بزارین؟ خیلی ممنون

مرسی ، حتما با کیفیت خوبش بیاد میزارم تو سایت

Najme چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

من واقعا فکر نمیکردم بین سایتهای ایرانی یه هم چین سایته کاملی پیدا کنم واقعا عالیه دسستون درد نکنه کاش بشه برای بازیگرای دیگه مثل امیرخان هم اینکارو کرد ولی اینم خیلی خوبه...یه دنیا مرسییییییی. من هر روز سایتتونو چک میکنم.مرسی دوستان همیشه موفق باشید

مرسی شما لطف دارید

نازی پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون ازسایت قشنگتون.واقعاخیلی کامل وعالیه.هرچی که ازشاهرخ عزیزمیخواستم اینجاپیداکردم.دستتون دردنکنه.فقط اگه میشدفیلمهای شاهرخ خان روهم برای دانلودمیذاشتی خیلی خوب می شد.به هرحال خیلی ممنون اززحماتت موفق باشی.

مرسی از تعریف خوبتون ، چشم به زودی اون کار هم خواهم کرد ، مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد